week 1 (2) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tom Sluis - WaarBenJij.nu week 1 (2) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tom Sluis - WaarBenJij.nu

week 1 (2)

Blijf op de hoogte en volg Tom

23 November 2014 | Australië, Sydney

Lieve familie en vrienden,

De eerste week zit er al weer op. Het is voorbij gevlogen. Morgen begint mijn echte avontuur pas. Ik heb drie dagen het hotel bijgeboekt waar ik nu verblijf. Ik ga een soort plan maken voor de komende tijd. Ik wil eerst een paar weken werken in Sydney. Zo heb ik nog voldoende de tijd om Sydney te bekijken. Het is een hele mooie stad.
De afgelopen dagen zijn heel snel gegaan. Ik heb de blauwe berg beklommen. Het was er echt prachtig.(foto's hiervan staan onder het kopje foto's) Ook ben ik naar een dierenpark geweest. Het was er erg leuk en de eerste koala beertjes en kangaroe's zijn al gespot. Echt tof. Verder heb ik nog mooie wandelingen gemaakt en heb ik lekker aan het strand gelegen. Het is hier heel warm.

Ik laat snel weer wat van me horen!

Groetjes,
Tom

  • 23 November 2014 - 18:30

    Ilona:

    Hee Tom
    Wat ontzettend leuk om je zo te kunnen volgen.
    Ziet er heel leuk uit, mooie foto's.
    Heel veel plezier,
    en dat je nog heel veel moois mag zien en beleven!

    Gr Ilona

  • 24 November 2014 - 09:57

    Ruud:

    Goed om te horen pik! Genietze

  • 24 November 2014 - 19:53

    Petra:

    Ha Tom echt geweldig

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Welkom vrienden en familie, Op dit profiel kunnen jullie wekelijks bijhouden wat ik meemaak in Australië, Nieuw-Zeeland en Thailand. Ik heb zelf erg veel zin in mijn reis. Op dit profiel kunnen jullie foto's en verhalen vinden over mij. Tot in mei! Mvg, Tom van der Sluis

Actief sinds 13 Nov. 2014
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 3745

Voorgaande reizen:

17 November 2014 - 18 Mei 2015

Australië

13 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: