week 1 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tom Sluis - WaarBenJij.nu week 1 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tom Sluis - WaarBenJij.nu

week 1

Blijf op de hoogte en volg Tom

21 November 2014 | Australië, Sydney

Hallo vrienden en familie,

Ondertussen zijn er al vier dagen voorbij (voor mij al vijf).
Mijn heenreis is goed verlopen. Het was wel een erg lange reis. Ik was er behoorlijk moe van. We zijn gestopt in Thailand in de steden Bangkok en Taipei. In Taipei stonk het behoorlijk. Ik heb wel wat van de stad gezien. Afgelopen woensdag ben ik in Sydney aangekomen. Het is een erg mooie stad. Ik heb al een dag gesurft en gezwommen. Het surfen was wel moeilijk, maar ook erg leuk. Ook is het hier erg warm. Ik ben al goed verbrand.
Maandag begint mijn reis echt. Het is voor mij nog onduidelijk wat ik precies wil doen. De mensen zijn hier erg gastvrij en het is hier prachtig. Ik ga waar de wind mij brengt, als een echte backpacker! Hahahaha.

Groetjes aan iedereen en ik laat snel weer wat van me horen.

Groetjes,

Tom

Ps. Foto's zijn te vinden onder het kopje foto's aan de linkerkant van deze pagina.

  • 21 November 2014 - 17:40

    Connie:

    waar de wind je heen brengt????? Ik vind het wel prettig om iets van een planning te zien:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Welkom vrienden en familie, Op dit profiel kunnen jullie wekelijks bijhouden wat ik meemaak in Australië, Nieuw-Zeeland en Thailand. Ik heb zelf erg veel zin in mijn reis. Op dit profiel kunnen jullie foto's en verhalen vinden over mij. Tot in mei! Mvg, Tom van der Sluis

Actief sinds 13 Nov. 2014
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 3748

Voorgaande reizen:

17 November 2014 - 18 Mei 2015

Australië

13 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: