week 8 - Reisverslag uit St. Georges Basin, Australië van Tom Sluis - WaarBenJij.nu week 8 - Reisverslag uit St. Georges Basin, Australië van Tom Sluis - WaarBenJij.nu

week 8

Blijf op de hoogte en volg Tom

11 Januari 2015 | Australië, St. Georges Basin

Lieve vrienden en familie,

Er is weer een week voorbij. Afgelopen week ben ik begonnen met werken. Dit was bij een boer en ik zou druiven gaan plukken. De eerste dag kregen we alleen uitleg. Hierbij vertelt dat wij dozen in moesten pakken. De volgende dag zijn we op tijd begonnen en heb ik 10 uur gewerkt. Uiteindelijk heb ik maar de helft gekregen van de afgesproken prijs. De dag erna was dit ook zo. Helaas was het erg warm weer en was het erg zwaar werk. We hebben daarom besloten te stoppen met het werk. De boer was een grote oplichter en met 40 graden werken is geen pretje. In totaal heb ik drie dagen gewerkt en daarna ben ik gestopt. De andere dagen heb ik gevist. Deze keer had ik een goede vangst! Ook heb ik veel gezwommen en van de natuur gezien. De omgeving hier is erg mooi. Vandaag heb ik met een geweer geschoten. Dit was een erg leuke ervaring! Ik heb genoten!
Morgen gaan we weer verder reizen, want we moeten wel weer werk gaan zoeken.

Groetjes,
Tom

  • 11 Januari 2015 - 19:38

    Connie:

    en weer een week voorbij en weer ervaringen rijker. Je mag meer foto's maken Tom :)


  • 12 Januari 2015 - 14:55

    Miente:

    Hoi Tom.

    Het ziet er weer geweldig uit wat je allemaal aan het doen bent.

    veel plezier.

    Je pa.

  • 13 Januari 2015 - 18:33

    Lidia:

    Gelijk heb je wegwezen daar wat een oplichter! groetjes

  • 23 Januari 2015 - 19:45

    Kees:

    Hoi Tom,
    Mooi om te zien dat je er van geniet, leuk land en weer wat wijzer geworden deze week met die boer, dat gaat je vast niet meer gebeuren.
    groetjes Kees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Welkom vrienden en familie, Op dit profiel kunnen jullie wekelijks bijhouden wat ik meemaak in Australië, Nieuw-Zeeland en Thailand. Ik heb zelf erg veel zin in mijn reis. Op dit profiel kunnen jullie foto's en verhalen vinden over mij. Tot in mei! Mvg, Tom van der Sluis

Actief sinds 13 Nov. 2014
Verslag gelezen: 796
Totaal aantal bezoekers 3732

Voorgaande reizen:

17 November 2014 - 18 Mei 2015

Australië

13 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: