week 5, 6 en 7 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tom Sluis - WaarBenJij.nu week 5, 6 en 7 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tom Sluis - WaarBenJij.nu

week 5, 6 en 7

Blijf op de hoogte en volg Tom

04 Januari 2015 | Australië, Sydney

Hallo familie en vrienden,

Ondertussen zijn er weer drie weken voorbij gegaan. Hopelijk heeft iedereen goede feestdagen gehad en is iedereen met een fijn gevoel aan 2015 begonnen. Ik wens jullie allemaal nog de beste wensen. De afgelopen drie weken heb ik geen tijd gehad om een verslag uit te brengen aan jullie, maar vanaf nu zal ik dit weer proberen iedere week trouw te doen. De afgelopen weken heb ik veel gedaan. Allereerst ben ik terug gereisd naar Sydney. Hier heb ik Kerstmis en Oud en nieuw gevierd. Tijdens de Kerstdagen ben ik op een surf kamp geweest. Ik heb hier (zoals jullie vast wel raden) heel veel gesurft. Het was een erg gezellig groep en ik heb het heel goed naar mijn zin gehad. Het enige nadeel was wel dat het weer niet zo goed was. We hebben veel regen gehad en hierdoor hebben we veel binnen gezeten. Dit hebben jullie misschien op facebook al gezien. Hierna zijn we naar een Hostel gegaan. Zo waren we vlakbij de stad en hier hebben wij een aantal dagen doorgebracht. We hebben veel aan het strand gelegen en zijn de stad in gegaan. Het Hostel was erg goedkoop. Dit was natuurlijk erg fijn, maar het stond wel in een achterbuurt. Er liepen daar allerlei hipsters op straat. Ik vond het allemaal maar raar, maar wel grappig om een keer te zien. Met oud en nieuw zijn we de stad Sydney in gegaan. We wilden graag gaan stappen, maar helaas moest je bij iedere club kaarten hebben om binnen te komen. Wij wisten dit niet, dus uiteindelijk konden wij niet naar binnen en hebben wij oud en nieuw buiten gevierd. Buiten was het gelukkig ook druk en vanaf ons plek kon je het vuurwerk erg goed bekijken. (ieder nadeel heeft zijn voordeel zullen we maar zeggen). Verder vond ik oud en nieuw een beetje tegen vallen. Ik had hier best hoge verwachtingen van. Het vuurwerk was na twintig minuutjes al klaar. Na oud en nieuw zijn we weer plannen gaan maken. We hebben een aantal sollicitaties de deur uit gedaan en uiteindelijk zijn we aangenomen bij een boer. Hier gaan we druiven plukken. Morgen ga ik voor het eerst werken. Het zijn werktijden van 5 tot 3. Dus wel vroeg. Ik hoop zo een aantal weken veel geld te verdienen. Nieuw Zeeland zit er al aan te komen, dus daar ben ik mij ook op aan het voorbereiden. Dit was het weer voor deze keer.
Tot de volgende keer!

Groetjes,

Tom

  • 05 Januari 2015 - 15:45

    Lidia Van Den Bos:

    Zet 'm op bij de boer. Het is vroege tijd maar ach dan heb je ook wat aan je dag. Gr. vanuit Klundert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Welkom vrienden en familie, Op dit profiel kunnen jullie wekelijks bijhouden wat ik meemaak in Australië, Nieuw-Zeeland en Thailand. Ik heb zelf erg veel zin in mijn reis. Op dit profiel kunnen jullie foto's en verhalen vinden over mij. Tot in mei! Mvg, Tom van der Sluis

Actief sinds 13 Nov. 2014
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 3730

Voorgaande reizen:

17 November 2014 - 18 Mei 2015

Australië

13 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: