week 4 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Tom Sluis - WaarBenJij.nu week 4 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Tom Sluis - WaarBenJij.nu

week 4

Blijf op de hoogte en volg Tom

14 December 2014 | Australië, Melbourne

hallo allemaal,

Er zit weer een week op. De afgelopen week zijn we naar Melbourne gereisd. Onderweg hebben we veel gevist, gezwommen en dingen bekeken. Afgelopen maandag mochten we bij een meneer in zijn achtertuin kijken. Hij gaf ons een rondleiding door zijn tuin. Hij had zijn eigen achtertuin omgebouwd tot een soort dierentuin. Hier heb ik een slang vastgehouden en nog heel veel meer mooie dieren en plekken gezien. Hierna zijn we naar een hostel geweest, hier hebben we gegeten. Het was best een eng hostel. Een beetje zoals je in enge films ziet. We hebben hier wel erg lekker gegeten. Afgelopen dinsdag zijn we naar een koalaberen eiland geweest. Het was er erg mooi en we hebben (zoals je waarschijnlijk wel verwacht) veel koala's gezien. De andere dagen hebben we veel gereisd. We hebben lekker aan het strand gelegen en gesurft. (Het is blijkbaar goed om een wetsuit aan te doen als je gaat surfen.) Verder zijn we een dagje in de stad Melbourne geweest. Het is een mooie stad, maar het is er ook erg druk. Om deze reden zijn we er maar één dagje geweest. We zijn nu langs de oost-kust weer terug aan het reizen naar Sydney. We gaan nu erg mooie plekken zien. Ik ben dus erg nieuwsgierig. Wat wel een nadeel is, is dat het 's avonds erg fris is. 's Nachts is het erg koud in mijn tentje.

Ik laat snel weer wat van me horen.

Groetjes,

Tom

• 14 December 2014 - 14:45

Connie:

Hoi Tom, alweer week 4! Goed te lezen dat je het zo naar je zin hebt. We wachten de foto's af.
    Ma xx
    p.s. We zorgen goed voor Daisy hoor!

• 14 December 2014 - 15:56

Petra :

Hoi Tom tof hoor !!! En idd benieuwd naar de foto's die bij dit verslag horen veel plezier nog groetjes Petra

• 15 December 2014 - 07:33

Lidia Van Den Bos:

Hoi Tom,
    Blij te horen dat alles goed gaat. De groetjes van iedereen en nog veel plezier