week 3 - Reisverslag uit Kiama, Australië van Tom Sluis - WaarBenJij.nu week 3 - Reisverslag uit Kiama, Australië van Tom Sluis - WaarBenJij.nu

week 3

Blijf op de hoogte en volg Tom

06 December 2014 | Australië, Kiama

Beste vrienden en familie,

Ook de derde week zit er alweer bijna op. Afgelopen maandag ben ik (zoals vorige week vermeld) met 5 andere gozers op pad gegaan. We zijn naar een leuke camping gereden. Het weer zat helaas niet mee. 's Avonds regende het zo hard dat mijn tent net een zwembad leek. Gelukkig kon ik in het busje van mijn maat slapen. De stoel van de bestuurder kan opzich wel lekker liggen om te pitten, maar een hele nacht erop slapen is niet erg fijn. Ik was de dag erna dus ook erg moe. Het had zelfs zo erg gestormd en gebliksemd dat de stroom op de camping was uitgevallen. De afgelopen week heb ik ook veel gevist. Het is hier erg leuk en mooi om dat te doen. Om deze reden heb ik ook een eigen hengel gekocht. Dinsdag zat ik in het plaatsje Kiama. Ook heb ik een grotere tent aangeschaft. Ik had nu een kleintje gekocht, maar hierin kan ik niet eens languit in liggen. Ook gingen we speervissen en snorkelen. We hebben niets gevangen, maar dat kon de pret niet onderdrukken. Ook hebben we lekker eten gemaakt en gekart. Iedere nacht is het wel slecht weer, maar gelukkig wordt het vanaf deze week weer beter weer. Verder lopen hier echt super gave vogels rond. In Nederland zou je deze alleen in de dierentuin zien, maar hier lopen ze gewoon los rond. 's Nachts zie je veel vliegende honden. Ook hebben we kampvuurtjes gemaakt en elkaar lekker in de zeik zetten. Ik heb het goed naar mijn zin hier. Ook heb ik een nieuwe naam gekregen van een aborigines. Mijn naam is boemerang. Op het moment heb ik niet erg veel bereik, dus ik kan erg weinig van me laten horen.

Ik zal snel weer wat laten weten.

Groetjes,

Boemerang (tom)

  • 06 December 2014 - 19:46

    Ruud:

    Goed te horen pik, ben je ook al aan het surfen of nog niet? Zou je ook gaan doen toch? Heb vandaag een les surfen genomen hier in Brazil haha is wel leuk. Veel plezier matje en ik wacht het volgende verslag van je af

  • 09 December 2014 - 20:57

    Petra:

    Ha Tom geweldig wat je allemaal daar doet en ziet! Mooie foto's ook en waar blijft die van het vissen???? Geniet ze nog groetjes Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Welkom vrienden en familie, Op dit profiel kunnen jullie wekelijks bijhouden wat ik meemaak in Australië, Nieuw-Zeeland en Thailand. Ik heb zelf erg veel zin in mijn reis. Op dit profiel kunnen jullie foto's en verhalen vinden over mij. Tot in mei! Mvg, Tom van der Sluis

Actief sinds 13 Nov. 2014
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 3722

Voorgaande reizen:

17 November 2014 - 18 Mei 2015

Australië

13 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: